Ad

Habib Bank Limited (HBL) to Sell Off Its Business In Mauritius 2021

    

 

حبیب بینک لمیٹڈ (ایچ بی ایل) کی انتظامیہ نے ماریشیس میں اپنے کاموں کو تیز کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

ایچ بی ایل کی تازہ ترین سالانہ رپورٹ کے مطابق ، بینک اس کی ماریشس کی کارروائیوں کے لئے کسی ممکنہ خریدار سے بات چیت کے ایک اعلی درجے پر ہے۔

ایچ بی ایل نے اپنی ایک شاخ کے ذریعہ ، ماریشیس میں 1964 میں اپنے کام کا آغاز کیا تھا۔ بینک ، جو پہلے حبیب بینک (اوورسیز) لمیٹڈ کے نام سے جانا جاتا تھا ، ماریشس بینکرز ایسوسی ایشن لمیٹڈ کے بانی ممبروں میں سے ایک ہے۔

ایچ بی ایل کو اپنے موجودہ بینکاری کاروبار کے ساتھ ونڈو آپریشن کے ذریعے اسلامی بینکاری کے کاروبار کو چلانے کے لئے 2014 میں ماریشس میں اپنی شاخ قائم کرنے کا اعزاز دیا گیا تھا۔

اس وقت بینک کی ایک مرکزی شاخ اور ماریشس میں چار دفاتر ہیں۔

غیر ملکی شاخوں کی بندش غیر ملکی کارروائیوں کو کم کرنے اور ملک بھر میں مقامی اور منافع بخش کاموں پر توجہ دینے کیلئے بینک کے استحکام کے منصوبے کا ایک حصہ ہے۔

پچھلے دو تین سالوں کے دوران ، بینک نے اپنی غیر ملکی شاخوں اور ماتحت اداروں کو بند کرنا جاری رکھا ، جس میں پیرس ، نیویارک ، سیچلس ، کینیا ، افغانستان اور نیدرلینڈ اور ہانگ کانگ میں ذیلی تنظیمیں شامل ہیں۔

بینک مینجمنٹ نے اپنے حقوق کو عملی جامہ پہنانے کے حقوق کے لئے اپنی شاخوں اور ماتحت اداروں کو بند کرنے اور نظام میں خصوصا the بینک کے بین الاقوامی کاموں میں استعداد لانے کے بارے میں اپنے مؤقف کا اظہار کیا ، جس میں چین پاکستان اقتصادی راہداری پر توجہ مرکوز کرنے کی اپنی حکمت عملی بھی شامل ہے۔ (سی پیک).


Post a Comment

0 Comments