Ad

Nadra Launches online Id Card Renewal System

 

    

اسلام آباد: نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) نے فیملی ٹری کی آن لائن تصدیق اور کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈکی تجدید کا نیا نظام شروع کیا ہے۔

اس نظام کے تحت پاکستانی شہری اپنے خاندان کے افراد کی تفصیلات اپنے موبائل فون پر ایس ایم ایس کے ذریعے وصول کر سکیں گے اور ان کے قومی شناختی کارڈ  نمبر اور اس کے اجراء کی تاریخ 8009 پر ایس ایم ایس بھیج کر اس کی تصدیق کر سکیں گے۔د.

اتھارٹی کے چیئرمین طارق ملک نے کہا ، "اگر کوئی معلومات غلط ہے یا کسی اجنبی یا غیر متعلقہ شخص کا نام خاندان میں شامل ہے تو ، 1 لکھیں اور ایس ایم ایس بھیجیں تاکہ نادر کو مطلع کیا جاسکے ، یا کسی بھی نادر رجسٹریشن سینٹر پر جا کر اس نام کو غیر رجسٹرڈ کروائیں۔" ہفتہ کو ایک بیان میں. اگر معلومات درست ہے تو 2 لکھیں اور معلومات کی تصدیق کے لیے ایس ایم ایس بھیجیں۔ تصدیق اور تجدید سروس حاصل کرنے کے لیے ضروری ہے کہ نادرا کے ساتھ اسی موبائل نمبر سے ایس ایم ایس رجسٹر کیا جائے جو شناختی کارڈ یا "بی" فارم مانگتے وقت نادر رجسٹریشن سینٹر میں فراہم کیا گیا تھا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ اگر آپ کا موبائل نمبر نادرا میں رجسٹرڈ نہیں ہے تو آپ موبائل نمبر کی رجسٹریشن یا تبدیلی کے لیے کسی بھی نادرا سنٹر کا دورہ کر سکتے ہیں اور یہ سہولت تمام نادرا رجسٹریشن سینٹرز میں مفت فراہم کی جاتی ہے۔

نادرا نے کوویڈ 19 احتیاطی تدابیر کے حصے کے طور پر سماجی فاصلاتی دور میں انسانی تعامل کو روکنے کے لیے سی این آئی سی کی آن لائن تجدید کے لیے آئی ٹی پر مبنی حل متعارف کرایا ہے۔

اس نظام کے تحت ، "ایک پاکستانی اس بات کی تصدیق کر سکتا ہے کہ ان کے خاندان میں کوئی اجنبی یا غیر متعلقہ شخص رجسٹرڈ نہیں ہے ، اگر کوئی غیر مناسب اندراج ہے تو انہیں جلد از جلد نادرا کو اس کی اطلاع دینی چاہیے"۔

نادرا نے "آپ کا خاندان محفوظ ہے ، پاکستان محفوظ ہے" کے عنوان سے آگاہی مہم شروع کی ہے۔

بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ یہ نظام اتھارٹی کو پاکستان میں غیر قانونی طور پر مقیم غیر ملکیوں کو چیک کرنے میں بھی مدد کرے گا۔

یہ مسئلہ حال ہی میں وزیراعظم عمران خان کے نادرا ہیڈ کوارٹر کے دورے کے دوران زیر بحث آیا جہاں انہوں نے سکیورٹی اسٹیبلشمنٹ سے نادرا حکام کے ساتھ تبادلہ خیال کیا کہ غیر قانونی طور پر پاکستان میں رہنے والے غیر ملکیوں کے پاس بھی شناختی کارڈ موجود ہیں اور ان کی جانچ پڑتال کی ضرورت ہے۔

مسٹر ملک نے وزیر اعظم کو بتایا کہ مصنوعی ذہانت جیسی جدید ٹیکنالوجی کا استعمال نادرا ڈیٹا بیس کو کسی بھی قسم کی جھوٹی اندراجات سے پاک بنانے اور جعلی شناختی کارڈ کا پتہ لگانے کے لیے کیا جائے گا۔

وزیراعظم کو ڈیجیٹل پاکستان اقدام کے سلسلے میں نادرا کے روڈ میپ پر بھی بریفنگ دی گئی۔


Nadra Launches online Id Card  Renewal System
Nadra Launches online Id Card  Renewal System
    


Post a Comment

0 Comments